GÜNCEL

Ankara`da Soba Zehirlenmesi: 1 Ölü

Admin
Admin
Editör
20 Şubat 2014 13:28
Ankara?nın Gölbaşı ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen bir kişi hayatını kaybetti.Edinilen bilgilere göre, Gölbaşı ilçesi Şafak Mahallesi 842. Sokak 7 nolu binada yalnız yaşayan Selda Şarman?dan (42) bir haftadır haber alamayan komşuları, durumu polise bildirdi. Olay yerine gelen polis ekipleri, kapıyı çilingir yardımıyla açarak içeri girdi. Polis ekipleri, kadını salonda cansız yatarken buldu. Polisin ve sağlık görevlilerin yaptığı ilk incelemede Şarman?ın sobadan sızan gazdan zehirlenmesi sonucu hayatını kaybettiği belirtildi. Şarman?ın kesin ölüm nedeninin yapılan otopsinin ardından belirleneceği bildirildi.Olayla ilgili soruşturma sürüyor.

Yorum Yap

Düşüncelerinizi bizimle paylaşın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumlar

0 yorum

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!


Marka Flower Çiçekçi PVC zemin kaplama fiyatları