GÜNCEL

Başkan Kalaycı’dan Öğrencilere: “İyi Tatiller”

Karaman Belediye Başkanı Savaş Kalaycı, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla yayımladığı mesajda öğrencilere keyifli, verimli ve sağlıklı bir yaz tatili diledi.

Admin
Admin
Editör
Yayınlanma:
26 Haziran 2026 13:34
Güncellenme:
26 Haziran 2026 13:38

Başkan Kalaycı, yoğun geçen eğitim döneminin ardından öğrencilerin dinlenmeye hak kazandığını belirterek, tatil sürecinin yalnızca dinlenerek değil, kişisel gelişime katkı sağlayacak faaliyetlerle de değerlendirilmesi gerektiğini ifade etti.

 

“Yeni Döneme Enerjiyle Başlamanızı Diliyorum”

 

Öğrencilere seslenen Belediye Başkanı Savaş Kalaycı, mesajında şu ifadelere yer verdi:

 

“Sevgili öğrenciler, yoğun bir çalışma döneminin ardından yaz tatiline girmenin mutluluğunu yaşıyorsunuz. Bu süreçte hem dinlenmenizi hem de sevdiklerinizle kaliteli zaman geçirerek kendinizi geliştirecek faaliyetlere zaman ayırmanızı temenni ediyorum. Yeni eğitim öğretim yılına heyecanla, enerji dolu bir motivasyonla başlamanızı gönülden arzu ediyor, yeni dönemde de başarılarınızın devamını diliyorum.”

 

Öğretmenlere ve Ailelere Teşekkür

 

Öğrencilerin yetişmesinde büyük emekleri bulunan öğretmenlere ve ailelere de teşekkür eden Başkan Kalaycı, sözlerini şöyle sürdürdü:

 

“Geleceğimizin teminatı olan çocuklarımızın yetişmesinde fedakârca görev yapan tüm öğretmenlerimize ve her zaman yanlarında olan kıymetli ailelerimize bu vesileyle teşekkür ediyorum. Tüm eğitim camiamıza sağlıklı, huzurlu ve güzel bir tatil diliyorum.”

Yorum Yap

Düşüncelerinizi bizimle paylaşın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumlar

0 yorum

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!