Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi (KMÜ) Rektörü Prof. Dr.
Mehmet Akgül, yeni yıl dolayısıyla bir mesaj yayımladı. Rektör Akgül mesajında
şu ifadelere yer verdi:
?Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi ailesi olarak birçok
yenilik ve gelişmeye, önemli bilimsel ve kültürel faaliyetlere tanık olduğumuz
2017 yılını geride bırakarak yeni bir yıla adım atmış bulunmaktayız.
Üniversite yönetimi olarak hemen hemen bir yılımızı
doldurduğumuz bu günlerde; Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesinin akademik
gelişimini hızlandırarak bilim camiasına daha fazla katkı vermesi ve
yükseköğretim sistemi içerisinde farklı ve tercih edilen bir üniversite olması
adına ekibimizle birlikte tüm gayretimizle çalıştık ve çalışmaya devam
edeceğiz.
Yeni yılın eskisinden daha güzel, daha verimli ve daha
başarılı geçmesini diliyor; 2018 yılında gerek yükseköğretim camiasının gerekse
diğer sektörlerin ülkemizin 2023 hedeflerine ulaşması noktasında yüksek bir
azim ve gayretle önemli çalışmalar yapacağına inanıyorum.
Bu vesileyle, tüm Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi
mensuplarının ve Karamanlı hemşerilerimin yeni yılını kutluyor; sevdikleriyle
birlikte sağlıklı, mutlu ve huzurlu bir yıl geçirmelerini diliyorum."










