Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi (KMÜ) Sosyal Bilimler
Meslek Yüksekokulu Aşçılık Programında okuyan öğrenciler uygulamalı final
sınavında kıyasıya mücadele etti. Öğrencilerin final sınavı için düzenlenen
yemek yarışmasında 50?ye yakın öğrenci, KMÜ Uygulama Mutfağında yaptıkları
yemekleri jüri üyelerinin beğenisine sundu.
Kamil Özdağ Fen Fakültesi Dekanı Prof. Dr. İbrahim Yılmaz,
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Müdürü Yrd. Doç. Dr. Erol Yüksel, KMÜ Genel
Sekreteri Ahmet Tüfekci, Yüksekokul Sekreteri Eyüp Arslan ve Gıda Mühendisliği
Bölümü Öğretim Üyesi Yrd. Doç. Dr. Mustafa Nizamoğlu`nun yanı sıra Otel Lokanta
ve İkram Hizmetleri Öğretim görevlilerinin yer aldığı jüri heyeti yemekleri tek
tek tadarak öğrencilerin final notunu verdi.
Birbirinden lezzetli 60?ı aşkın yemeğin beğeniye sunulduğu
yarışmada öğrenciler yaptıkları yemek neticesinde alacakları notu heyecanla
beklerken jüri üyeleri ise öğrencilerin emekleri ile ortaya çıkan sunumları
tatma şansı buldu.
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Öğretim Görevlisi Ali
Şen, final sınavının ardından bir değerlendirmede bulunarak şöyle konuştu:
?Katıldıkları yarışmalarda elde ettikleri derecelerle KMÜ?nün ismini
uluslararası alanda duyuran öğrencilerimiz bugün Türk mutfağı ve dünya mutfağından
örnekler sundular. Diğer üniversitelere kıyasla bizim üniversitemizin
öğrencileri uygulama kısmına daha erken geçiyor ve bu uygulama da onları
mezuniyetlerinden sonra bir adım daha öne taşıyor. Öğrencilerimize ve değerli
görüşlerini bizimle paylaşan jüri üyelerimize teşekkür ediyorum.? dedi.










