YEREL

Emekçiye Para Yok, Şova Para Çok mu?

Akçaşehir'de belediyenin mali durumu ve harcama öncelikleriyle ilgili tartışmalar büyüyor.

Admin
Admin
Editör
Yayınlanma:
25 Haziran 2026 15:21
Güncellenme:
25 Haziran 2026 15:29

Mahkeme kararıyla haklı bulunan eski bir belediye çalışanının aylar geçmesine rağmen alacağını tahsil edemediği iddiası, kamuoyunda tepkilere neden oldu.

 

İddiaya göre belediyeden çıkarılan çalışan, hakkını mahkemede aradı ve davayı kazandı. Ancak 2026 yılı Şubat ayında sonuçlanan mahkeme kararına rağmen aradan geçen aylarda herhangi bir ödeme yapılmadığı öne sürülüyor.

 

Vatandaşların tepkisi ise giderek büyüyor. Bir yanda mahkeme kararıyla kesinleşmiş alacaklarını bekleyen emekçiler, diğer yanda ise tanıtım faaliyetleri, organizasyonlar ve reklam çalışmaları...

 

İlçede konuşulan iddialar bununla da sınırlı değil. Belediye personelinin maaşlarını zamanında alamadığı yönündeki söylentiler de kamuoyunda dillendiriliyor. Bu iddialar hakkında belediye yönetimi tarafından şimdiye kadar kapsamlı bir açıklama yapılmış değil.

 

Vatandaşlar ise şu soruyu soruyor:

 

"Mahkeme kararlarını uygulayacak kaynak yoksa, tanıtım faaliyetlerine ayrılan bütçeler nereden bulunuyor?"

 

Alın terinin karşılığını bekleyen insanlar varken, kamuoyunda oluşturulan parlak tablo ile sahadaki iddialar arasındaki fark dikkat çekiyor. Haklarını mahkeme kararıyla kazananların bekletildiği bir ortamda, reklam ve organizasyon harcamalarının öncelik haline geldiği yönündeki eleştiriler her geçen gün artıyor.

 

Akçaşehir'de şimdi herkes aynı sorunun cevabını bekliyor:

 

Öncelik emekçinin hakkı mı, yoksa vitrin süslemek mi?

 

Konuya ilişkin Akçaşehir Belediyesi'nin açıklama yapması halinde görüşlerine yer verilecektir.

Yorum Yap

Düşüncelerinizi bizimle paylaşın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumlar

0 yorum

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!