AK Parti Karaman Merkez İlçe Başkanı Feyzullah Tunç
teşkilatının gündemi ve açıklanan yeni yönetimi ile ilgili açıklamalarda
bulundu.
Başkan Tunç yaptığı açıklamada; ?Bilindiği üzere geçtiğimiz günlerde Yeni Merkez ilçe yönetimimizi oluşturduk.
Yönetim kurulunda bulunan arkadaşlarımız ile birlikte AK Partimizi Karaman
Merkez ilçede ve merkeze bağlı köylerimizde en iyi şekilde temsil ederek gece
gündüz çalışmak için Bismillah dedik. Partimizin kurulduğu günden bugüne kadar
AK Parti çatısı altında Karaman?a hizmet etmiş bütün başkanlar ve yönetim
kurulu üyelerinin hepsine gönülden teşekkür ediyorum. Teşkilatımızın hafızası
önümüze ışık tutacaktır. Bu yüzden bütün fikirlere ve tecrübelere çok önem
veriyoruz. Karaman da bütün mahalle ve köylerde teşkilatlanmamızın
eksikliklerini bir an önce tamamlayıp İl Başkanımız, Milletvekillerimiz, İl
Genel Meclis Başkanımız, üyelerimizin, Belediye meclis üyelerimizin de
desteklerini alarak vatandaşlarımıza hizmet noktasında sorunlarının çözümü için
var gücümüzle çalışacağız. Karaman da yaşayan her bir vatandaşın gönlüne girmek
en önemli düsturumuz olacaktır. Bizim için asıl olan gönüllere girmektir.
Cumhurbaşkanımız ve Genel Başkanımız Recep Tayyip Erdoğan?ın Türkiye için 2023,
2053 ve 2071 hedefleri doğrultusunda var gücümüzle çalışacağız.? Dedi.









