Dereköy mevkisinde bulunan Polis Hatıra Ormanı`nda düzenlenen fidan dikimine KMÜ Rektörü Sabri Gökmen, İl Emniyet Müdürü Mehmet Şahne, daire müdürleri, emniyet teşkilatı ile aileler katıldı.

HABERİN GALERİSİ İÇİN TIKLAYINIZ

İl Emniyet Müdürü Mehmet Şahne, yaptığı konuşmada, "Karaman ilimizin ormanlık alanlara kavuşması için Polis Hatıra Ormanında emniyet teşkilatımızla beraber fidanlarımızı toprakla buluşturduk. Her diktiğimiz fidanın üstüne diken kişinin ismini yazdık. O isimde yazan kişi fidanına bakacak. Karaman için elimizden gelen çabayı göstereceğiz. Emeği geçen arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum" dedi.

Daha sonra Emniyet Müdürü Şahne ve emniyet mensupları, 250 adet çam ve sedir fidanını toprakla buluşturdu.