Sayın Yeniay, Kurum bünyesinde görev yapan kadın çalışanlarına ve tedavi için gelen hasta/hasta yakınlarına, takdim edilen karanfillerle kutlarken, Başhekim Uz.Dr.Abdullah Canbal, bayan doktorlara karanfil verdi.
Hasta/hasta yakınları ve kadın personelin anlamlı gününü kutlayan Sayın Yeniay, toplumun iki temel dinamiğinden birini kadınların oluşturduğunu belirterek, ülke kalkınmasında kadın nüfusun büyük rolü bulunduğunu vurguladı.
Kendilerine bulunulan jestten duydukları memnuniyeti dile getiren hasta/hasta yakınları ve çalışanlar, Sayın Mevlüt Yeniay?a ve Uz.Dr.Abdullah Canbal?a teşekkür etti.










