Karaman?da, çeşitli eğitim kurumlarında görev yapan
öğretmenler, oluşturdukları voleybol
takımlarında ter dökecek.
Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü voleybol il
temsilciliği tarafından sporun birleştirici gücünün temel alınarak okul ve
eğitim kurumlarındaki çalışanlar arasında birlik ve beraberliğin sağlanması,
dostluk ve arkadaşlıkların artırılması amacıyla düzenlenen turnuvada 3 ayrı
grupta 12 okul voleybol takımı mücadele edecek.
Öğretmenler günü kapsamında her yıl düzenli bir şekilde
voleybol turnuvalarının yapıldığını belirten Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Hayati Kısacık,? Bu
organizasyonda önemli olan öğretmenlerimizin sevgi, saygı ve dayanışma
içerisinde güzel bir spor organizasyonunda mücadele etmeleri, spor ile takım
ruhunu oluşturmaları, birlik ve beraberliği sağlamalarıdır. Ayrıca bu
organizasyonda öğretmenlerimizin sosyal aktivitelerini artırmak, voleybol
sporunu sevdirmek, okullarımız arası işbirliği ve dayanışmayı sağlamak ve
onları spora teşvik ederek iş stresinden uzaklaştırmayı amaçlıyoruz. Turnuvaya
katılacak öğretmen arkadaşlarımıza şimdiden başarılar diliyorum? dedi.
6 Kasım Pazartesi günü Atatürk
Spor Kompleksi Kazım Karabekir Spor Salonu?nda başlayacak turnuva, 17 Kasım
Cuma günü yapılacak olan final karşılaşmasının ardından sona erecek.









