GÜNCEL

Niğde Güreş Takımı Süper Lig`e Yükseldi

Admin
Admin
Editör
26 Aralık 2015 14:38
Niğde Güreş Temsilcisi Antrenör Yılmaz Kurt, Niğde tarihinde bir ilki gerçekleştirdiklerini söyledi.Antrenör Kurt, Niğde tarihinde ilk süper ligde güreş takımının çıktığını söyleyerek, Niğdeli vatandaşlardan ve iş adamlarından destek beklediklerini belirtti.Kurt, ?Niğde adına bir ilki gerçekleştirdik. Niğde tarihinde birinci ligde mücadele eden takım yok, hatta herhangi bir branşda da yok. Niğde halkımızın, iş adamlarımızın güreşe sahip çıkmasını istiyoruz. Niğde?nin adını anca bu tür organizasyonlarla duyurabiliriz. Yoksa biz kendi başımıza bir yere gelemeyiz. Gençlik spor olarak zaten devletin belirli bütçeleriyle gidiyoruz, bunun yanında hiç yardım almıyoruz. Güreşçilerimiz tamamen parasız pulsuz yarışmalara gidiyor. Niğdelilerden büyük destek bekliyoruz. Özellikle hemşerimiz Ferit Şahenk?den destek bekliyoruz. Takım Niğde?nin takımı, çocuklar Niğde?nin güreşçileri? dedi.

Yorum Yap

Düşüncelerinizi bizimle paylaşın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumlar

0 yorum

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!