Türkiye`nin çeşitli bölgelerinden Avrupa`ya gitmek için dün gece saatlerinde yürüyerek Esenler Otogarı?ndan yola çıkan Suriyeli mültecilerin TEM Otoyolu?ndaki yürüyüşleri devam ediyor. Mahmutbey gişelerini geçen Suriyeliler 5 saat süren yürüyüşün ardından otoyol kenarında uyku molası verdiler. Yaklaşık 2 saat süren uykunun ardından uyanan mülteciler Edirne?ye gitmek üzere tekrardan yürümeye başladılar.
Sığınmacıların TEM Otoyolu`ndaki tehlikeli yolculuğu devam ediyor.