HABERİN GALERİSİ İÇİN TIKLAYINIZ
Üzerinde meyve varken ağacın çiçek açması görenleri şaşırttı.
Şeflik çalışanlarından Erol Erşahince, yaptığı açıklamada, "Bu seneye kadar bu elma bu mevsimde çiçek açmamıştı. İlk defa elma ağacının Ağustos ayında hem meyve hemde çiçek açtığını görüyoruz. Doğadaki dengenin tamamiyle bozulduğunu göstergesi olsa gerek. Meyveleri tüketirken tedirgin oluyoruz. Acaba genetiklerinde bir bozulmamı oluyor. Bizim elmamızda tamamen doğal aslında herhangi bir ilaçlama da yapılmadı. Ancak neden böyle oldu bilemiyoruz" dedi.










