Corona virüsle mücadele kapsamında alınan yeni tedbirlerle hafta sonu uygulanan sokağa çıkma yasağı dün akşam 21.00 itibariyle başladı. 56 saat sürecek kısıtlamanın başlamasıyla Karaman'da sessizliğe büründü.

 

Korona virüs (Covid-19) salgını tedbirleri kapsamında tüm ilde uygulanan 48 saatlik sokağa çıkma yasağına Karamanlılar tam uyum sağladı.

 

İl ve genelinde sokak ve caddeler yasaklarla birlikte bomboş kaldı.

 

Halkın yasaklara riayet etmesi yetkililerin de işini kolaylaştırdı. 

 

Vatandaş gıda ve sağlık dışında zorunlu olmadıkça dışarıya çıkmazken, polis belediye ve ilgili ekipler tedbir ve denetimlerine devam ediyor.

 

Ayrıca yasaklar kapsamında Vefa Sosyal Destek Grubunun da hazır kıta hizmetlerine devam ettiği öğrenildi.