Halk Sağlığı Müdürü Dr. Ali Rıza Altunsoy, yaptığı konuşmada, ?8 Mart Dünya Kadınlar Gününde kadına yapılan şiddete karşı bir farkındalık oluşturmak için yapılan bu yürüyüşe ilginin yoğun olduğu gözlenmiştir. Yürüyüşe katılanlara Kadına Karşı Şiddete karşı yeni ve temiz bir sayfa açmak adına beyaz atkı dağıtımı yapılmıştır. Katılımlarından ve konuya hassasiyetlerinden dolayı tüm katılımcılara teşekkür ederiz? dedi.









