Emniyet Müdürlüğü tarafından başlatılan ve emniyet personelinin sigara bırakmasını teşvik etmek amacıyla yapılan program çerçevesinde sigara bırakma sürecindeki  emniyet personellerine Karaman İl Emniyet Müdürlüğü tarafından eğitim verilmiştir.

FOTOGALERİ İÇİN TIKLAYINIZ

Emniyet Müdürü Mehmet Şahne ve Halk Sağlığı Müdürü Dr. Ali Rıza Altunsoy?un da katılımıyla gerçekleşen eğitimde sigara bağımlılığı, bırakma sürecinde karşılaşılabilecek problemler ve ilaç tedavileri konularında bilgilendirme yapılmıştır.