Sabiha Gökçen Ortaokulu öğrencileri tarafından hazırlanan projeler TÜBİTAK Bilim Fuarı?nda sergilendi. Bilim fuarı ile birlikte Teknoloji Tasarım, resim ve anasınıfı sergisi beraber açıldı. TÜBİTAK Bilim Fuarı?nın açılışına İl Milli Eğitim Müdürü Asım Sultanoğlu, İl Milli Eğitim müdür yardımcıları, şube müdürleri, okul müdürleri, öğretmenler, öğrenciler, veliler ve davetliler katıldı.
Bilimin ve bilimsel çalışmaların yeni nesiller tarafından benimsenmesinin teşvik edilmesi, bilimin günlük hayata aktarılması ve farklı gelişimsel ve bilişsel seviyedeki her çocuğa bilimsel proje yapma fırsatının sunulması gibi amaçlar ve öğrencilerin bireysel yeteneklerine, ilgilerine ve toplumun ihtiyaçlarına göre hazırladıkları projeler ziyaretçiler tarafından büyük ilgi gördü. TÜBİTAK Bilim Fuarı, Teknoloji Tasarım Sergisi ve resim sergisi 13-15 Mayıs tarihleri arasında açık kalacaktır.









