Tören, ilçe protokolü tarafından Atatürk Anıtı`na çelen konulmasıyla başladı.
Saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı`nın okunmasının ardından günün anlam ve önemini belirten konuşmalar gerçekleştirildi.
Törene, protokol üyeleri, gaziler ve vatandaşlar katıldı.










