Dr. Recep Şeker konu ile ilgili yaptığı açıklamada; ?Karaman
devlet hastanemizdeki 1 adet Ambulans kuvöz ?ün yetersiz gelmesi nedeni ile
girişimlerimiz neticesinde ilimize 1 adet daha Ambulans kuvöz verildi ve
ambulansa monte işlemi devam ediyor. İlgi ve desteklerinden dolayı Sağlık
Bakanımız Sayın Dr. Fahrettin Koca`ya, Bakan Yardımcımız Sayın Dr. Şuayip
Birinciye, 112 den sorumlu Genel Müdür ve Yardımcılarımıza, daire Başkanımıza,
İl Sağlık Müdürümüz Dr. Adnan Kurşun beye Şükranlarımı sunuyorum. İlimize ve
vatandaşlarımıza hayırlı uğurlu olsun.? dedi.










