Başkan
Çalışkan " Birlik ve Beraberlik İçerisinde Daha Güzel İşler
Yapacağız"
Karaman
Belediye Başkanı Ertuğrul Çalışkan, Karaman Belediyesi ve AK Parti İl Teşkilatı
tarafından düzenlenen " Şehir Buluşmaları" programının ilkinde Sivil
Toplum Kuruluşları Platformu üyeleri ile bir araya geldi.
Düzenlenen
toplantıya, AK Parti İl Başkanı Mehmet Er, AK Parti Karaman Milletvekili Recep
Konuk, Karaman Sivil Toplum Kuruluşları Platformu Başkanı Yunus Özdemir,
Belediye Başkanı Ertuğrul Çalışkan, Başkan Yardımcıları Abdullah Bağırgan,
Duran Kabaağaç ve çok sayıda Sivil Toplum Kuruluşları Platformu üyesi katıldı.
Programda
ilk olarak konuşan araman Sivil Toplum Kuruluşları Platformu Başkanı Yunus
Özdemir " Karaman Belediyesi`ne ve AK Parti Teşkilatına böylesine bir
program düzenlediklerinden dolayı çok teşekkür ediyoruz. Ülke olarak malumunuz
çok önemli bir süreçten geçiyoruz. Birbirimize bu süreçlerde daha sıkı
sarılmalıyız. İçinde bulunduğumuz sıkıntıları ancak bu şekilde aşabiliriz.
Allah içeride ve dışarıda hainlere karşı verdiğimiz mücadelede bizleri muvaffak
eylesin. Diğer yandan şehrimizde önemli yatırım ve hizmetler gerçekleşiyor.
Şehrimizin gelişmesi, ülkemizin büyümesi için hepimiz taşın altına elimizi
koyuyoruz, koymalıyız. Bu noktada memleket adına hizmet veren gayret gösteren
herkese teşekkür ediyorum" dedi.
AK Parti İl Başkanı Mehmet Er yaptığı
selamlama konuşmasında; " Düzenlemiş olduğumuz bu Şehir Buluşmaları
toplantıları ile şehrimizdeki bütün kurum, kuruluş ve STK lar ile sık sık bir
araya gelerek istişarelerde bulunacağız" dedi.
AK Parti
Karaman Milletvekili Recep Konuk ise yaptığı konuşmada; " Belediyemiz
gerçekten şehrin büyümesi ve gelişmesi adına mükemmel yatırım ve hizmetler
gerçekleştiriyor. Alana çıktığımız zaman bunu daha da net görüyoruz. Şehrin her
köşesinde farklı bir proje farklı bir çalışma sürüyor. Bu noktada Belediye
Başkanımıza ve belediye çalışanlarına çok teşekkür ediyorum. Yapılan bu
hizmetleri vatandaşlarımıza çok iyi anlatmamız lazım. Düzenlediğimiz bu
toplantılar bu noktada çok önemli. Gerek istişare açısından gerekse yapılan bu
hizmetlerin daha etkin hale getirilerek sağlıklı bir şekilde vatandaşlarımıza
anlatılması açısında bu toplantılar son derece önemli." dedi.
Toplantının devamında Belediye Başkanı Ertuğrul
Çalışkan belediye tarafından son dönemde gerçekleştirilen yatırım ve hizmetleri
anlattı. 4 yıl boyunca bir çok yatırım ve hizmeti Karaman`a kazandırdıklarını
ifade eden Başkan Çalışkan; " Tüm bu hizmetleri başarılı bir şekilde
hayata geçirmemiz birlik ve beraberlik içerisinde olmamız sayesindedir.
Türkiye`de birlik ve beraberlik içerisinde hareket edebilen, bu beraberliği
hizmet olarak vatandaşa yansıtabilen örnek illerden birisiyiz. Göreve
geldiğimiz günden bu yana toplumumuzun her kesimi ile sürekli istişare
içerisinde olduk. Proje ve hizmetlerimize bu istişarelerden çıkan sonuçlarla
yön ve şekil verdik. Bu güzel hizmetleri belediye olarak tek başımıza yapmamız
mümkün değil. Hepimizin taşın altına elini koyması ile bu güzel hizmetleri
gerçekleştirebiliyoruz. Bugüne kadar ülkemizin ve milletimizin menfaatine
hizmet eden gelmiş geçmiş bütün herkese teşekkürler ediyorum. Şehrimizin
büyümesi, gelişmesi için destek olan başta Cumhurbaşkanımıza, Başbakanımıza,
Bakanlarımıza, Milletvekillerimize, daha önce görev alan emek veren gayret
gösteren tüm belediye başkanlarımıza, bizlere güvenen ve her zaman destek olan
tüm vatandaşlarımıza gönülden teşekkürlerimi sunuyorum. İnşallah biz bu birlik
ve beraberlik içerisinde daha güzel işler yapacağız." dedi.










