Çin`den gelerek Türkiye`ye iltica etmek isteyen 35 Uygur Türk`ünün Atatürk Havalimanı`ndaki 18 günlük bekleyişleri son buldu. Havalimanından alınan Uygur Türkleri, Yabancılar Şube Müdürlüğü Misafirhanesi`ne götürüldü.
Atatürk Havalimanı Mülki İdare Amirliği`nce ilgili bakanlıklara yapılan başvurular sonucu beklenen iznin gelmesiyle pasaport işlemlerinin ardından Uygur Türkleri, gece saatlerinde Türkiye`ye giriş yaptı. Gece saatlerinde gelen talimatla Uygur Türkleri geliş katından alınarak Havalimanı Şube Müdürlüğü`ne götürüldü. 35 Uygur Türk`ünün bir kısmı gece saatlerinde, bir kısmı ise sabah saatlerinde Kumkapı`daki Yabancılar Şube Müdürlüğü Misafirhanesi`ne sevk edildi.
35 Uygur Türk`ü Türkiye`ye Giriş Yaptı
YORUMLAR









