GÜNCEL

Sakarya’da Bayramda Ücretsiz Ulaşım: 180 Bin Yolcu Faydalandı

Sakarya Büyükşehir Belediyesi, 4 günlük Kurban Bayramı süresince ADARAY, Metrobüs ve belediye otobüslerinde ücretsiz ulaşım hizmeti sunarak 180 bin yolcuya hizmet verdi.