Üç gün süren organizasyonun ardından kızlar ve erkeklerde dereceye giren altı takım bir üst tura yükseldi.
Karaman Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü koordinesinde Merkez Spor Salonu’nda gerçekleştirilen organizasyonda ev sahibi Karaman’ın yanı sıra Adana, Antalya, Burdur, Hatay, Isparta, Kahramanmaraş, Mersin ve Osmaniye’den gelen kız ve erkek takımları, grup birinciliği ve bir üst tura yükselme hedefiyle mücadele etti.
Kızlar kategorisinde gruplarını…