G-NL5SXDG3FM

SGK İl Müdürlüğü`nde İş Sağlığı Toplantısı

GÜNCEL - 25-02-2015 17:32

İl Müdürlüğü Konferans Salonu`nda düzenlenen etkinliğe, ilgili firma yetkilileri konuşmacı olarak katıldı.

Merkez müdürlüklerinde çalışan personellerin iştirak ettiği toplantıda konuşan SGK Eskişehir İl Müdürü Cahit Gürsel Akpolat, "İş sağlığı ve güvenliği konusunda ilgili kanun çerçevesinde belirlenmiş olan hak ve yükümlülükler konusunda yapılan bilgilendirme faaliyetinin tüm çalışanlarımız için faydalı olmasını temenni ediyorum" ifadelerini kullandı.

Günün Diğer Haberleri
G-NL5SXDG3FM G-VXJRKS55FP G-FZKYZX0T7W G-FSDKGZVN2L