G-NL5SXDG3FM

Sarıveliler Belediyesi Araç Filosunu Yeniledi

GÜNCEL - 07-02-2015 16:39

FOTO GALERİ İÇİN TIKLAYIN

Anıt alanında yeni satın alınan kamyonun tanıtımının ardından kurban kesilip, dua edildi.

Sarıveliler Belediyesi olarak mutlu bir gün yaşadıklarını belirten Sarıveliler Belediye Başkanı Hayri Samur, ?Alet çalışır el övünür ?atasözünden hareket edilerek, İşlerimizi kolaylaştırmak, hizmette verimliliği arttırmak ve daha iyi hizmet verebilmek için araç parkımızı güçlendirmeye devam ediyoruz. Güçlendirilmiş araç filomuzla vatandaşlarımıza daha kaliteli, daha hızlı ve daha verimli hizmet sunabileceğiz. İlçemize uzun yıllar hizmet verecek araçlarımız, çalışmalarımızda bizlere büyük kolaylık sağlayacaktır. Yapılan tüm hizmetler Sarıveliler insanının daha iyi imkana kavuşması ve geleceğe umutla bakması içindir. Belediyemizin araç parkını imkanlar ölçüsünde geliştirmeye ve modernize etmeye devam edeceğiz. Bugün 1 adet Man damperli kamyon aracını daha araç filomuza kattık. Belediyemize yeni aldığımız aracın hayırlı olmasını diliyorum? dedi.

 

Günün Diğer Haberleri
G-NL5SXDG3FM G-VXJRKS55FP G-FZKYZX0T7W G-FSDKGZVN2L