Gökçe Mesire Alanı`nda düzenlenen pikniğe İl Emniyet Müdürü Mehmet Şahne, Emniyet Müdürlüğü çalışanları ile aileleri katıldı.
HABERİN GALERİSİ İÇİN TIKLAYINIZ
İl Emniyet Müdürü Şahne, yaptığı konuşmada, "Karaman`da Emniyet Teşkilatının 169. Kuruluş Yıldönümünü çoşkuyla kutladık. Havanın güzel olması sebebiyle piknik programı düzenledik. Pikniğimize katıldığınız için teşekkür ediyorum. Amacımız birlik ve beraberliğimizin güçlenmesi. Emniyet teşkilatımızın Polis Haftasını kutluyorum" dedi.