G-NL5SXDG3FM

Polis Teşkilatı Piknikte Buluştu

GÜNCEL - 12-04-2014 15:08

Gökçe Mesire Alanı`nda düzenlenen pikniğe İl Emniyet Müdürü Mehmet Şahne, Emniyet Müdürlüğü çalışanları ile aileleri katıldı.

HABERİN GALERİSİ İÇİN TIKLAYINIZ

İl Emniyet Müdürü Şahne, yaptığı konuşmada, "Karaman`da Emniyet Teşkilatının 169. Kuruluş Yıldönümünü çoşkuyla kutladık. Havanın güzel olması sebebiyle piknik programı düzenledik.  Pikniğimize katıldığınız için teşekkür ediyorum. Amacımız birlik ve beraberliğimizin güçlenmesi. Emniyet teşkilatımızın Polis Haftasını kutluyorum" dedi.

Günün Diğer Haberleri
G-NL5SXDG3FM G-VXJRKS55FP G-FZKYZX0T7W G-FSDKGZVN2L