G-NL5SXDG3FM

Öğrenciler Üniversiteyi Gezdi

GÜNCEL - 14-04-2015 17:45

FOTO GALERİ İÇİN TIKLAYIN

Okul İdaresinden yapılan açıklamada, ?Okulumuz 12. Sınıf öğrencileri Karamanoğlu Mehmet Bey Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksek Okulu Turizm ve Otel İşletmeciliği bölümünü ziyaret ederek, Uygulama Otelini gezmiş ve burada yetkililerden okul ve uygulama oteli hakkında bilgi almışlardır. Bu ziyaretin gerçekleşmesinde bizden yardım ve ilgilerini esirgemeyen Karaman Belediyesine ve üniversite yetkililerine teşekkür eder, çalışmalarında başarılar dileriz? denildi.

 

Günün Diğer Haberleri
G-NL5SXDG3FM G-VXJRKS55FP G-FZKYZX0T7W G-FSDKGZVN2L