Hamidiye Mahallesi Muhtarlığı tarafından belediyeye bildirilen 377. Sokak No: 8 adresinde bulunan taşınmazın imar ve tapu kayıtları kontrol edilerek teknik elemanlarca yerinde değerlendirildi. Tehlike arz eden bu binanın belediye tarafından yıkılmasına karar verildi.
HABERİN GALERİSİ İÇİN TIKLAYIN
Belediye Başkanı Kâmil Uğurlu, ?Özellikle yeni yapılaşmanın henüz başlamadığı mahallelerimizde sahibi bulunamayan, yıkık virane evler mevcut. Bu yapılar içerisinde tehlike arz edenleri Fen İşleri Müdürlüğü personeli tarafından gerekli araştırmalar ve teknik incelemeler sonucunda tehlikesiz hale getiriyoruz? dedi.