G-NL5SXDG3FM

Ayrancı Kaymakamı Kaşıkçı`dan Karaman SGK`ya Ziyaret

GÜNCEL - 06-10-2015 12:44

Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Fındık, Karaman halkına hizmet verdikleri için memnuniyet duyduklarını, amaçlarının, Sosyal Güvenlik Kurumu olarak, insana güzel hizmet vermek olduğunu belirtti. Fındık, konuşmasında, işlemleri kısa sürede yaparak, vatandaşı güler yüzle uğurlamak amacında da olduklarını söyledi.

Ayrancı Kaymakamı Fatih Kaşıkçı ise doğumdan ölüme kadar her kesime hitap eden  Sosyal Güvenlik Kurumunun önemine vurgu yaparak, başarılı çalışmalarından dolayı SGK İl Müdürü Fındık?a teşekkür etti.

 

Günün Diğer Haberleri
G-NL5SXDG3FM G-VXJRKS55FP G-FZKYZX0T7W G-FSDKGZVN2L