G-NL5SXDG3FM

Ayrancı İftar Yemeğinde Buluştu

GÜNCEL - 08-07-2015 22:37

FOTOGALERİ İÇİN TIKLAYINIZ

Karaman?ın Merkez Ayrancı İlçesinde Ayrancı Kaymakamlığı ve Ayrancılı hayırsever vatandaşların katkılarıyla Ayrancı Yatılı Bölge Ortaokulu bahçesinde iftar yemeği düzenlendi. Yaklaşık bin kişinin katılımıyla gerçekleşen iftar yemeğine, Ayrancı Kaymakamı Fatih Kaşıkçı, Ayrancı Belediye Başkanı Yüksel Büyükkarcı, Ayrancılı iş adamları, Karaman?dan daire müdürleri ve vatandaş katıldı.

HABER VİDEOSU

Ayrancı Kaymakamı Fatih Kaşıkçı yaptığı konuşmada; ?İçinde bulunduğumuz mübarek ramazan ayının kardeşlik, birlik, beraberlik olması münasebetiyle Türkiye?mize, Türk İslam âlemine ve Ayrancı ilçemize bolluk, bereket ve huzur getirmesini Cenan-ı Allah?tan niyaz ederim? dedi.

İftar yemeği sohbet havasında devam etti.

 

Günün Diğer Haberleri
G-NL5SXDG3FM G-VXJRKS55FP G-FZKYZX0T7W G-FSDKGZVN2L