Hasan Subaşı Tesisleri`nde antrenör Yusuf Şimşek yönetiminde gerçekleştirilen antrenmana bütün futbolcular katıldı.
Koşu ile başlayan antrenmanda daha sonra ısınma hareketleri yapan futbolcular, idmanı dar alanda kısa pas çalışması ile tamamladı.
Şimşek`in futbolcularla yakından ilgilendiği antrenmanda oyuncuların neşeli oldukları gözlendi.