G-NL5SXDG3FM

Ağaçlandırma Çalışmaları Sürüyor

GÜNCEL - 08-04-2014 12:00

Vali Murat Koca, Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Kampus Alanına Ağaç Dikim Programına Katıldı.

HABERİN GALERİSİ İÇİN TIKLAYINIZ

Orman Genel Müdürlüğü ve Üniversiteler arasında imzalanan protokol çerçevesinde ağaçlandırma çalışmaları, değişik cinslerde ve boylu fidan kullanılarak 3 bin fidan dikimi gerçekleştirildi.

Kampus alanındaki ağaç dikme çalışmalarına; Vali Murat Koca, Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Sabri Gökmen, Konya Orman Bölge Müdürü Necati Alıç, Karaman Orman İşletme Müdürü İsmail Çelik, KMÜ öğretim görevlileri ve öğrenciler katıldı.

 

Günün Diğer Haberleri
G-NL5SXDG3FM G-VXJRKS55FP G-FZKYZX0T7W G-FSDKGZVN2L