Ankara Keçiören Belediyesi tarafından tarımsal üretimi desteklemek ve geliştirmek amacıyla ilçede faaliyet gösteren, Çiftçi Kayıt Sistemi’ne (ÇKS) kayıtlı vatandaşlara Belediyenin seralarında özenle yetiştirilen domates, biber ve salatalık fideleri ücretsiz verildi. Keçiören Belediye Başkanı Dr. Mesut Özarslan, Kösrelik Mahallesi’nde düzenlenen programda çiftçilerle bir araya gelerek fide dağıtımını gerçekleştirdi.
“SİZLER HİZMETİN EN BÜYÜĞÜNE LAYIKSINIZ”
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başlayan programda vatandaşlara hitap eden ve çiftçilere destek vermeye devam edeceklerini belirten Keçiören Belediye Başkanı Dr. Mesut Özarslan, şunları söyledi: “Geçen yıl da yine aynı şekilde burada bir program yapmıştık. Şükürler olsun, sonrasında öğrendik ki fidelerimiz tutmuş, meyve ve sebzelerimiz alınmış. Bu bereketin, kalpten yapılan işlerin bir ürünü olduğunu düşünüyoruz. Sizler hizmetin en büyüğüne layıksınız. Çünkü bu ülke; Cumhuriyet değerleriyle birlikte Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ümüzün ve onun yanı başında bu vatan coğrafyasını bizlere emanet eden şehitlerimizin emanetidir. Daha öncesinde buraları bize yurt yapan, şehadet şerbetini içmiş e…