Okul Müdürü Kadir Gezer, Müdür Yardımcısı Neslihan Çalışkan, Kimya Öğretmeni İlhan Gün ve proje öğrencileri; Hilal Mollaoğlu, Sevdegül Sezer, Şevval Cin ve Rümeysa Uyar’ı makamında kabul eden Başkan Yüce, yaptıkları projelerle önemli bir başarı yakalayan öğrencileri tebrik etti. Öğrenciler tarafından hazırlanan 2 proje, ‘Biyoteknoloji ve İnovasyon’ alanında Türkiye finallerine kalarak önemli bir başarıya imza attı. Başkan Yüce, öğrencilere başarılar dileyerek Sakarya’nın adını birincilikle gururlandırmalarını istedi. YARININ GENÇLERİ YETİŞİYOR Öğrencilerin her alanda kendilerini daha ileriye taşımaları için daha fazla çalışmaları gerektiğini vurgulayan Başkan Ekrem Yüce, “Geleceğimizi şekillendirecek, yarınlarımıza yön verecek olan öğrencilerimizin her zaman ihtiyaçlarını dinliyor, onların bir adım daha ileriye atılabilmeleri için çalışıyoruz. Öğrencilerimiz ve öğretmenlerimiz bizim başımızın tacıdır. Öğretmenlerimiz sayesinde pırıl pırıl gençlerimizi yarının önemli mevkilerinde göreceğiz. Ülkemizin kalkınması, Sakarya’mızın daha iyi bir yerde olması öğrencilerimizin ve gençlerimizin elinde” diye konuştu. Başkan Yüce, projede yer alan öğrencilerin başarılarının her zaman d…