Hak-İş/Hizmet İş Sendikası ile Ankara Büyükşehir ve ASKİ işçilerini kapsayan toplu iş sözleşmesi Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek ve HAK-İŞ Genel Başkan Yardımcısı Mustafa Toruntay`ın katılımlarıyla imzalandı. İki yıl süreli imzalanan sözleşmeyle yüzde 10 + 10 artış sağlandı. Toplam yüzde 24`e tekabül eden artış işçileri sevindirdi.Kocatepe Kültür Merkezi`nde yapılan toplu iş sözleşmesi imza törenine Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, HAK-İŞ Genel Başkan Yardımcısı Mustafa Toruntay, ASKİ Genel Müdürü İrfan Kaya, Hizmet-İş Sendikası Ankara 5 No`lu Şube Başkanı Ömer Yılmaz ile 6 No`lu Şube Başkanı İbrahim Tuncer, işçiler ve basın mensupları katıldı.Toplu sözleşme töreninde konuşan Başkan Gökçek, ?Burada hem Büyükşehir, EGO hem ASKİ işçileri var. İnşallah üçüyle de aynı anlaşmaları yapacağız? dedi.Hizmet-İş Şube Başkanı Ömer Yılmaz?ın iki yıllık zam için 9+9 istediğini vurgulayan Gökçek, şöyle konuştu: ?Biraz önce Ömer bey ?Başkanım 9+9 olsun? dedi. Biz onu düzleyip 10+10 yapacağız ve 10+10 demek aslına bakarsanız, ikinci sene itibarıyla düşündüğünüz zaman yüzde 24 zam demek.? HAK-İŞ Genel Başkan Yardımcısı Mustafa Toruntay da toplu iş sözleşmesini başarılı bir s…