6 Şubat depremlerinde, TOKİ’nin çok iyi bir sınav verdiğinin altını çizen Bakan Özhaseki, 6 Şubat depremlerinde hiçbir TOKİ konutunun yıkılmadığını belirterek “TOKİ, konutta güvenin adresi hâline geldi.” dedi. Bakan Özhaseki, 81 ilde ürettikleri sağlam ve güvenli konutları sosyal donatı alanlarıyla tamamlayarak bir yaşam alanı oluşturduklarını dile getirdi. Bakan Mehmet Özhaseki, açıklamasında TOKİ’nin şantiye ve çalışan sayısına da değindi. Bakan Özhaseki, “874 şantiyede 90 bin kişilik işçi ordumuzla sahada çalışıyoruz. Vatandaşlarımız için sağlam ve güvenli konutlar üretiyoruz.” dedi. Üretilen sosyal konutların yoğun talep gördüğünü belirten Bakan Özhaseki; sosyal konutların yanı sıra afet konutu ve köy evi yaptıklarını, kentsel dönüşümle de riskli ve sağlıksız yapı stokunu yenilediklerini dile getirdi. “MAHALLE KÜLTÜRÜNÜ YAŞATACAĞIZ ” Bakan Mehmet Özhaseki açıklamasında; “Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde, ülkemizin her bir köşesinde TOKİ eliyle sosyal konutlarımızı üretmeye devam ediyoruz.” dedi. Cumhurbaşkanı Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın; “Biz sadece dört duvar yapmıyoruz. Sadece betondan, tuğladan ibaret binalar yapmıyoruz. Biz, insanım…