104 yıllık şanlı destan yeniden yaşatıldı Müftü Ahmet Hulusi Efendi'nin Milli Mücadele ateşini yaktığı 15 Mayıs 1919 Milli Mücadele Günü, Denizli Büyükşehir Belediyesinin düzenlediği programla kutlandı. 15 Temmuz Delikliçınar Şehitler Meydanı'nda başlayan etkinliğe, Denizli Vali Vekili Mehmet Okur, Denizli Milletvekili Nilgün Ök, Büyükşehir Belediye Başkanı Osman Zolan, Pamukkale Üniversitesi (PAÜ) Rektörü Prof. Dr. Ahmet Kutluhan, Pamukkale Belediye Başkanı Avni Örki, gaziler, siyasi parti temsilcileri ve ellerinde Türk bayrakları ile onbinlerce vatandaş katıldı. Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı Osman Zolan’ın Atatürk Anıtı'na çelenk bırakmasıyla başlayan programda saygı duruşunda bulunulup İstiklal Marşı okundu. Daha sonra Denizli Büyükşehir Belediyesi Mehteran Takımı ve Denizli Sancağı eşliğinde onbinlerce Denizlili Atatürk Caddesi'ni takip ederek Kayalık Caddesi'ne buradan ise 104 yıl önceki gibi Bayramyeri Meydanı'na kadar yürüdü. Buradaki programda Denizli Büyükşehir Belediyesi Geleneksel Halk Oyunları Topluluğu bir gösteri sundu. Denizli tarihi derinliği olan bir ildir Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı Osman Zolan, bugün bu topraklarda hür ve bağımsız yaşıyorsak…