Millî Eğitim Bakanlığı öncülüğünde, Konya Büyükşehir Belediyesi ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından “Konya Öğretmen Akademileri Projesi” hayata geçirildi.KONYA (İGFA) - “Konya Öğretmen Akademileri”nin açılışı ve ilk ders programı Meram Tantavi Kültür ve Sanat Merkezi’nde gerçekleştirildi. Açılışta konuşan Konya İl Milli Eğitim Müdürü Murat Yiğit, projenin “Edebiyat Akademisi”, “Sanat Akademisi”, “Türk İslam Düşüncesi ve Bilimi Akademisi” ile “Şehir ve Kültür Akademisi”nden oluştuğu bilgisini verdi. Projenin gönüllülük esasına göre uygulanacağını belirten Yiğit, çalışmaya desteklerinden dolayı Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay’a teşekkür etti. BAŞKAN ALTAY TÜM ÖĞRETMENLERE TEŞEKKÜR ETTİ Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, asırlardır medrese ve mekteplerde birçok âlim ve ulema yetiştirerek ilmin ışığını bu topraklarda yakan bir medeniyetin mirasçısı olan Türkiye’nin, eğitime bugün de aynı önemi verdiğini ifade etti. Öğretmenliğin en kutsal vazifelerden biri olduğunu kaydeden Başkan Altay, “Bir toplumu geleceğe taşıyan, güzel yarınlarımızın mimarları olan siz değerli öğretmenlerimiz; fedakârlıklarınızla, azminizle ve bilginizle bu kutsal gö…