Keşan İlçe Milli Eğitim Müdürü İlhan Saz Liselere Geçiş Sınavı (LGS) hakkında bilgilendirme yaptı.Erdoğan DEMİR / EDİRNE (İGFA) - Keşan İlçe Milli Eğitim Müdürü İlhan Saz Liselere Geçiş Sınavı (LGS)’nin 2 Haziran 2024 tarihinde gerçekleştirileceği belirtirken, sınavın Ahmet Yenice Ortaokulu ve Keşan Lisesi’nde yapılacağını söyledi. Saz’ın açıklaması şöyle; “02/06/2024 Pazar günü 09.30-12.50 saatleri arasında İlçemiz Keşan Lisesi ve Ahmet Yenice Ortaokulu’nda Liselere Geçiş Sınavı   yapılacaktır. Sınav 2 oturum halinde uygulanacak, çoktan seçmeli 90 soru sorulacak ve oturumlar aynı gün yapılacak olup 1.oturum, 50 soruluk sözel alandan oluşacak ve süresi 75 dakika; 2. oturum ise 40 soruluk sayısal alandan oluşacak ve süresi 80 dakika olacaktır. İlçemiz sınav merkezi olarak belirlenen Ahmet Yenice Ortaokulu’nda 20 salonda 400 öğrenci, Keşan Lisesi’nde 13 salonda 255 öğrenci olmak üzere toplam 33 salonda 655 öğrenci katılacaktır. Kimlik kontrolleri ve salonlara yerleştirmenin zamanında yapılabilmesi için sınava girecek adaylar sınav saatinden yarım saat önce fotoğraflı sınav giriş belgelerinde belirtilen sınav merkezinde hazır bulunacaklardır. Sınava gelirken yanlarında Fotoğraf…