Millî Eğitim Bakan Yardımcısı Ömer Faruk Yelkenci, Bursa'da gerçekleştirilen "Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Formatör Öğretmenler Buluşması"na katıldı.BURSA (İGFA) - Erol Olçok Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Konferans Salonu'nda düzenlenen programda konuşan Bakan Yardımcısı Yelkenci, yeni eğitim öğretim yılının Türk milleti, öğretmenler, öğrenciler ve veliler için hayırlı olmasını diledi.   Yelkenci, bir seneyi aşkın süredir gece gündüz demeden içinde akademisyenler, öğretmenler ve bürokratların da bulunduğu 1.250 kişiyle beraber hazırladıkları Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli'nin formatör eğitimlerini yaz dönemi boyunca gerçekleştirdiklerini belirtti.   11 bini aşkın formatör öğretmene, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli'ni detaylarıyla ve nasıl anlatmaları gerektiğiyle ilgili paylaşımlarda bulunduklarını vurgulayan Yelkenci, "Bu süreçte müfredatın Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli ortak metni ve öğretim programlarının Sayın Bakanımız tarafından onaylanmasıyla beraber kitap yazma çalışmalarımızı da başlatmış olduk ve çok şükür, 2 Temmuz itibarıyla kitap yazım işlerini bitirdik ve matbaa süreçlerini başlatmış olduk. Bugün itibarıyla da bütün kitaplar okul öncesi, birinci, beşinci ve dokuzuncu…