Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi, Tekirdağ Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü ve Tekirdağ Basketbol İl Temsilciliği iş birliğiyle, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri kapsamında düzenlenen TEKGENÇFEST 3x3 Sokak Basketbolu Turnuvası, 16-17 Mayıs tarihlerinde Sahil Dolgu Alanı’nda gerçekleştirildi. Saat 16.00 ile 22.00 arasında iki gün boyunca süren turnuvada takımlar, büyük ödül için kıyasıya mücadele ettiler.
“GENÇLİĞİN ENERJİSİ TEKİRDAĞ’A HEYECAN KATTI”
Turnuvanın ilk günü oyuncuların coşkusuna ortak olan Tekirdağ Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Candan Yüceer, genç sporcularla bir araya geldi. Kıyasıya rekabetin hâkim olduğu karşılaşmaları izleyen Candan Başkan, “19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı ruhuna yakışır bir festivalde gençlerimizle bir araya gelmenin mutluluğunu yaşadık. Sporun, dayanışmanın ve gençliğin enerjisinin buluştuğu festivalimizde sahadaki mücadeleleri ve takım ruhlarıyla gençlerimiz Tekirdağ’a büyük bir heyecan kattı. Gençliğin dinamizmini hissettiğimiz festivalimize renk katan tüm gençlerimizi yürekten kutluyorum.” diye konuştu.
KUPA VE MADALYALARI…